Sakupen ammattitaitoista henkilöstöä Jyväskylässä

Puhtaasti paras asiakaskokemus

Puhtaasti paras asiakaskokemus on Sakupen käynnistämä projekti, jonka tavoitteena on entisestään vahvistaa asiakastyytyväisyyttä ja kehittää palvelua vastaamaan yhä paremmin asiakastarpeisiin.

”Tekstiilihuoltoalalla laatu, luotettavuus ja sujuva yhteistyö asiakkaiden ja eri sidosryhmien kanssa ovat kaiken toiminnan ydin. Tämän projektin myötä haluamme varmistaa, että jokainen asiakaskohtaaminen ja tekstiilitoimituksemme heijastavat arvojamme eli puhtautta, laatua ja luotettavuutta. Kuuntelemme aktiivisesti asiakkaidemme palautetta ja kehitämme toimintaamme sen pohjalta, jotta voimme tarjota jatkossakin puhtaasti parhaan asiakaskokemuksen”, kertoo asiakaspalvelupäällikkö Iiro Anttonen.

Sakupen vuotuinen asiakastyytyväisyystutkimus käynnistyy lähiaikoina. Kyselyyn on tehty merkittäviä uudistuksia. Kyselytyökalua on päivitetty ja kyselyn sisältöä on kehitetty niin, että sen avulla saadaan aiempaa tarkempaa ja hyödyllisempää palautetta. Uudistetun kyselyn ansiosta toimintaa voidaan johtaa vahvemmin tietoperusteisesti, sillä kysely antaa syvällisempää tietoa kunkin pesulan toiminnasta ja arvokasta palautetta tekstiileistä tuoteryhmätasolla.

”Asiakastyytyväisyyskysely julkaistaan marraskuun aikana. Autathan meitä parantamaan toimintaamme ja vastaat kyselyyn”, Anttonen kannustaa.